Monday, October 8, 2018

Més enllà del meu destí (Catalan Edition) .pdf descargar Josep Solé Turon


Descargar PDF Leer en línea



Alguna vegada, de petit, havia pensat fer-me missioner. M’imaginava que aniria a l’Àfrica per ajudar els pobres i els oprimits. Amb el temps, els desigs de la infantesa, com tantes altres coses, tendeixen a quedar en no res. Tot allò se’m va esvair. Les voluntats d’un nen, però, sempre deixen un pòsit per a més endavant, i l’anhel de visitar l’Àfrica em va perdurar fins a l’adolescència. Un dia, quan ja era una mica més que jove, vaig agafar la motxilla i m’hi vaig plantar. Havia triat un punt de partida i certs esdeveniments em van marcar un punt d’arribada. Tenia gairebé tres.
[Descargar] Més enllà del meu destí (Catalan Edition) PDF Josep Solé Turon
Descargar Més enllà del meu destí (Catalan Edition) pdf Josep Solé Turon
Libros Més enllà del meu destí (Catalan Edition) PDF Descargar Gratis
Descargar Més enllà del meu destí (Catalan Edition) En Pdf

No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.